Ταβέρνα – Γωνιά – Κέντρο ενδιαφέροντος. Η δημιουργία της γωνιά της ταβέρνας σε ένα νηπιαγωγείο μπορεί να αποτελέσει την ευκαιρία για πάρα πολλές γλωσσικές και μαθηματικές δραστηριότητες . Το στήσιμο της δικής μας γωνιάς της ταβέρνας ήταν το αποτέλεσμα ενός καινοτόμου προγράμματος γα την διατροφή και πήρε την μορφή ενός μικρού project.
Ταβέρνα (προετοιμασία)
Πρώτα από όλα η ιδέα ξεκίνησε από τα ίδια τα παιδιά τα οποία θέλησαν να αλλάξουμε την γωνιά του κουκλόσπιτου που είχαμε και να δημιουργήσουμε μία ταβέρνα..Το πρώτο πράγμα που συζητήσαμε ήταν πως θα διαμορφώναμε την γωνιά και τι υλικά χρειαζόμασταν .. Φτιάξαμε λοιπόν μία λίστα με το τι θα χρειαζόμασταν ( τραπέζια, καρέκλες , πάγκο, τρόφιμα κλπ).
Η δυσκολία μας ήταν στο που θα βρίσκαμε τα φαγητά που θα σερβίραμε στην ταβέρνα. Διαλέξαμε και αποφασίσαμε τον κατάλογο των φαγητών να τον φτιάξουμε με υλικά που είχαμε στην τάξη μας .
Το επόμενο βήμα ήταν να βγάλουμε φωτογραφίες τα πιάτα με τα φαγητά και να δημιουργήσουμε τον τιμοκατάλογο της ταβέρνας , το κατάλογο που θα έμπαινε στα τραπέζια για τους πελάτες και το δελτίο παραγγελίας.
Στην συνέχεια τοποθετήσαμε τα υλικά σε θήκες και τα βάλαμε στα ράφια , στολίσαμε τα τραπέζια μας ,και τον εσωτερικό χώρο , φτιάξαμε την ταμπέλα της ταβέρνας ” Ο καλοφαγάς” και είμασταν σχεδόν έτοιμοι να ανοίξουμε!