Χρονοκάψουλα με ζωγραφιά της πρώτης μέρας.Δώστε στα παιδιά να ζωγραφίσουν την πρώτη ζωγραφιά τους, βάλτε την σε μία χρονοκάψουλα που θα φτιάξετε και ανοίξτε την στο τέλος του σχολικού έτους.
Χρονοκάψουλα με ζωγραφιά της πρώτης
Τις πρώτες μέρες του σχολικού έτους φέτος ήθελα να φτιάξω μία χρονοκάψουλα (μια ιδέα που είχα δει πέρσυ στο Ιδέες για δασκάλους). Δεν ήξερα όμως πως να την παρουσιάσω στα παιδιά και απλά σκέφτηκα να τα ρωτήσω αν ήξεραν τι ήταν!
Χρονοκάψουλα; Τι είναι η χρονοκάψουλα; Τι κάνει ; Στην ερώτηση που έκανα προς μεγάλη μου έκπληξη σηκώθηκαν πολλά χέρια (από νήπια που ήξεραν κανόνες χαχ- μια και είμαστε στην περίοδο προσαρμογής )
«-Κυρία εγώ ξέρω το έχω δει στην Πέππα !»
« – Την κρύβουμε στο χώμα. »
« – Η Πέππα είχε βάλει ένα καρότο μέσα !»
Ψάξαμε λοιπόν στο διαδίκτυο και βρήκαμε το σχετικό επεισόδιο και το είδαμε!
Στην συνέχεια συζητήσαμε για το τι είναι τελικά η χρονοκάψουλα, σε τι χρησιμεύει και καταγράψαμε τι είχε βάλει μέσα η Πέππα με τους συμμαθητές της.
Στη συνέχεια τα παιδιά ρωτήθηκαν τι θα έβαζαν αυτά μέσα αν έφτιαχναν μία.
Μπορούμε να φτιάξουμε μία χρονοκάψουλα στο σχολείο μας και ποιος θα είναι ο σκοπός της ; Ακούστηκαν πολλές απόψεις αλλά τελικά αποφασίσαμε να φτιάξουμε μία και να βάλουμε την ζωγραφιά της πρώτης μέρας, καταγράφοντας και το συναίσθημά μας !
Η χρονοκάψουλα θα φυλαχτεί και θα ανοιχτεί στο τέλος της σχολικής χρονιάς αφού ζωγραφίσουμε τότε την τελευταία μας ζωγραφιά και καταγράψουμε τα συναισθήματα εκείνης της μέρας. Τότε θα κάνουμε τις συγκρίσεις μας πόσο βελτιωθήκαμε, αν τα συναισθήματα μας άλλαξαν και γιατί !
Ζωγραφίσαμε λοιπόν την πρώτη μας ζωγραφιά, την τυλίξαμε σε ρολό και την βάλαμε μέσα στην χρονοκάψουλά μας !
Σημειώσαμε και στο ημερολόγιο την ημέρα που θα ανοιχτεί : 7 Ιουνίου του 2016 !
Φυλάξαμε λοιπόν την χρονοκάψουλά μας μέχρι το τέλος του σχολικού έτους. Μέχρι τότε έχουμε πολλαααααα να κάνουμε !!