Ο κύκλος του νερού - Ας βρέξει. / STEM. Πείραμα βροχής, σύννεφο σε βάζο, μορφές σε σύννεφα, «μαζεύω σταγόνες», «Ας βρέξει»...μερικές από τις δραστηριότητες.
Συνέχεια »Νερόμυλοι. Πρόκληση STEM: Φτιάξτε νερόμυλους (watermill)
Νερόμυλοι. Πρόκληση STEM: Φτιάξτε νερόμυλους (watermill). Στο πλαίσιο του προγράμματος eTwinning φτιάξαμε νερόμυλους με διάφορα ανακυκλώσιμα υλικά.
Συνέχεια »Διάβρωση εδάφους – Σχηματίζοντας ποτάμια / STEM
Διάβρωση εδάφους - Σχηματίζοντας ποτάμια / STEM. Μαθαίνουμε για την διάβρωση μέσα από βίντεο και τρία πειράματα που κάνουν τα παιδιά !
Συνέχεια »Waterwall : Ας φτιάξουμε νερότοιχους / STEM
Waterwall : Ας φτιάξουμε νερότοιχους. Φτιάχνουμε στο νηπιαγωγείο με διάφορα ανακυκλώσιμα υλικά νερότοιχους. Μικροί και μεγάλοι σε δράση! / STEM
Συνέχεια »Πρόκληση STEM : Φτιάξτε ένα λαβύρινθο !
Πρόκληση STEM : Φτιάξτε ένα λαβύρινθο. Χρησιμοποιώντας διάφορα υλικά τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες έφτιαξαν τους δικούς τους λαβύρινθους / STEM
Συνέχεια »Σταγόνες και κύκλοι : πόσες σταγόνες χωράνε σε έναν κύκλο;
Σταγόνες και κύκλοι. Αλήθεια έχετε αναρωτηθεί πόσες σταγόνες χωράνε σε έναν κύκλο ή αν βάλουμε 100 σταγόνες νερού σε ένα ποτήρι τι θα συμβεί; stem
Συνέχεια »Δράση για τη Λίμνη Κάρλα – Όχι στη μόλυνση των λιμνών
Δράση για τη Λίμνη Κάρλα. Το νηπιαγωγείο Κεντριού αναλαμβάνει δράση ενημέρωσης για την μόλυνση των λιμνών με αφορμή την πρόσφατη οικολογική καταστροφή !
Συνέχεια »Επίσκεψη στο φράγμα Μπραμιανών (ΚΠΕ Ιεράπετρας)
Επίσκεψη στο φράγμα Μπραμιανών και στο ΚΠΕ Ιεράπετρας. Οι μαθητές παρατηρήσαν, έπαιξαν παιχνίδια, άκουσαν ήχους, παρατήρησαν με το μικροσκόπιο φυτά.
Συνέχεια »Γεμάτο ή άδειο φράγμα; Η στάθμη του νερού (πείραμα)
Γεμάτο ή άδειο φράγμα; Η στάθμη του νερού. Πότε το Φράγμα έχει αρκετό νερό και πότε κινδυνεύει; Πείραμα για τη στάθμη του νερού στο φράγμα Μπραμιανών.
Συνέχεια »Ποιο φράγμα σταματάει το νερό; / STEM
Ποιο φράγμα σταματάει το νερό; Χωριζόμαστε σε ομάδες, επιλέγουμε υλικά & πειραματίζονται σε ένα αυτοσχέδιο ποτάμι. Ποιο υλικό θα σταματήσει το νερό; (STEM)
Συνέχεια »Ποτάμι, λίμνη, Φράγμα. Ας παίξουμε ! / eTwinning
Ποτάμι, λίμνη, Φράγμα. Ας παίξουμε ! Γινόμαστε ποτάμια, καταρράκτες, φτιάχνουμε φράγματα με διάφορα υλικά και γινόμαστε ζώα που ζουν στη τεχνητή λίμνη !
Συνέχεια »Αδιάβροχα φτερά για τον Δράκο / Υδροπερατότητα
Aδιάβροχα φτερά / Υδροπερατότητα. Στο πλαίσιο του eTwinning ο δράκος μας επισκέπτεται, αναθέτοντάς μας μία αποστολή. Να του φτιάξουμε αδιάβροχα φτερά.
Συνέχεια »Graffiti (Banksy), ποίηση και Πολυτεχνείο
Graffiti (Banksy), ποίηση και Πολυτεχνείο. Το Πολυτεχνείο μέσα από την ποίηση και τα graffiti του γνωστού Βρετανού Ακτιβιστή Banksy !
Συνέχεια »Το Κάστρο και ο ήλιος του Klee μας δείχνουν την Ειρήνη
Το Κάστρο και ο ήλιος του Klee μας δείχνουν την Ειρήνη. Μία ιστορία με πίνακες του Klee μας μιλάει για την Ειρήνη, τον Πόλεμο και τη ζωή των παιδιών !
Συνέχεια »Ιακωβίδης, Μητρική στοργή / Γιορτή μητέρας
Ιακωβίδης, Μητρική στοργή. Αναλύσαμε τον πίνακα,τον ζωντανέψαμε, μάθαμε νανουρίσματα, ταχταρίσματα, γίναμε ζωγράφοι & βάλαμε τους πίνακες μας σε «μουσείο»
Συνέχεια »Περσεφόνη : ένας μύθος για δραματοποίηση
Περσεφόνη : ένας μύθος για δραματοποίηση. Δραματοποιούμε τον μύθο της Περσεφόνης και μαθαίνουμε για την εναλλαγή των εποχών παίζοντας !
Συνέχεια »