Stem: Ας βοηθήσουμε το Παπάκι. Τα παιδιά προτείνουν ιδέες και κατασκευάζουν μέσα μετακίνησεις για το τραυματισμένο παπάκι !
Συνέχεια »8η αποστολή: Πειράματα με τον Άκη Σπιτάκη
Πειράματα με τον Άκη Σπιτάκη. Η 8η πρόκηση στο πλαίσιο του eTwinning « Μένουμε σπίτι..Μαζί» ζητάει από τα παιδιά να πειραματιστούν με απλά υλικά !
Συνέχεια »Αγγεία: Κατασκευή, διακόσμηση & STEAM
Αγγεία: Κατασκευή, διακόσμηση & STEAM. Αγγεία από πηλό,διακόσμησή τους με διάφορα μοτίβα και πειράματα με υλικά για να την προστασία τους!
Συνέχεια »Τροχαλίες (Πως θα βγει η σταγόνα από το πηγάδι;) /STEM
Τροχαλίες (Πως θα βγει η σταγόνα από το πηγάδι;) /STEM. Μία καινούργια πρόκληση μας προτρέπει να κατασκευάσουμε με διάφορα υλικά τις δικές μας τροχαλίες !
Συνέχεια »Λουλούδια μυρωδάτα, λουλούδια μες στο χρώμα!
Λουλούδια μυρωδάτα, λουλούδια μες στο χρώμα! Ανατομία λουλουδιού, στάδια ανάπτυξης, η Βασίλισσα των λουλουδιών και πείραμα με χρώματα !
Συνέχεια »Θησαυροί σε πάγο. Πως θα τους αποκτήσουμε;
Θησαυροί σε πάγο. Κρύβουμε «θησαυρούς» σε πάγους και τους αποκαλύπτουμε ! Ζωγραφίζουμε με χρωματιστά παγάκια και δημιουργούμε το δικό μας παγόβουνο !
Συνέχεια »Ο κύκλος του νερού – Ας βρέξει…. / STEM
Ο κύκλος του νερού - Ας βρέξει. / STEM. Πείραμα βροχής, σύννεφο σε βάζο, μορφές σε σύννεφα, «μαζεύω σταγόνες», «Ας βρέξει»...μερικές από τις δραστηριότητες.
Συνέχεια »Νερόμυλοι. Πρόκληση STEM: Φτιάξτε νερόμυλους (watermill)
Νερόμυλοι. Πρόκληση STEM: Φτιάξτε νερόμυλους (watermill). Στο πλαίσιο του προγράμματος eTwinning φτιάξαμε νερόμυλους με διάφορα ανακυκλώσιμα υλικά.
Συνέχεια »Διάβρωση εδάφους – Σχηματίζοντας ποτάμια / STEM
Διάβρωση εδάφους - Σχηματίζοντας ποτάμια / STEM. Μαθαίνουμε για την διάβρωση μέσα από βίντεο και τρία πειράματα που κάνουν τα παιδιά !
Συνέχεια »Waterwall : Ας φτιάξουμε νερότοιχους / STEM
Waterwall : Ας φτιάξουμε νερότοιχους. Φτιάχνουμε στο νηπιαγωγείο με διάφορα ανακυκλώσιμα υλικά νερότοιχους. Μικροί και μεγάλοι σε δράση! / STEM
Συνέχεια »Πρόκληση STEM : Φτιάξτε ένα λαβύρινθο !
Πρόκληση STEM : Φτιάξτε ένα λαβύρινθο. Χρησιμοποιώντας διάφορα υλικά τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες έφτιαξαν τους δικούς τους λαβύρινθους / STEM
Συνέχεια »Δράση για τη Λίμνη Κάρλα – Όχι στη μόλυνση των λιμνών
Δράση για τη Λίμνη Κάρλα. Το νηπιαγωγείο Κεντριού αναλαμβάνει δράση ενημέρωσης για την μόλυνση των λιμνών με αφορμή την πρόσφατη οικολογική καταστροφή !
Συνέχεια »Επίσκεψη στο φράγμα Μπραμιανών (ΚΠΕ Ιεράπετρας)
Επίσκεψη στο φράγμα Μπραμιανών και στο ΚΠΕ Ιεράπετρας. Οι μαθητές παρατηρήσαν, έπαιξαν παιχνίδια, άκουσαν ήχους, παρατήρησαν με το μικροσκόπιο φυτά.
Συνέχεια »Γεμάτο ή άδειο φράγμα; Η στάθμη του νερού (πείραμα)
Γεμάτο ή άδειο φράγμα; Η στάθμη του νερού. Πότε το Φράγμα έχει αρκετό νερό και πότε κινδυνεύει; Πείραμα για τη στάθμη του νερού στο φράγμα Μπραμιανών.
Συνέχεια »Ποιο φράγμα σταματάει το νερό; / STEM
Ποιο φράγμα σταματάει το νερό; Χωριζόμαστε σε ομάδες, επιλέγουμε υλικά & πειραματίζονται σε ένα αυτοσχέδιο ποτάμι. Ποιο υλικό θα σταματήσει το νερό; (STEM)
Συνέχεια »Ποτάμι, λίμνη, Φράγμα. Ας παίξουμε ! / eTwinning
Ποτάμι, λίμνη, Φράγμα. Ας παίξουμε ! Γινόμαστε ποτάμια, καταρράκτες, φτιάχνουμε φράγματα με διάφορα υλικά και γινόμαστε ζώα που ζουν στη τεχνητή λίμνη !
Συνέχεια »