Πως να κρύψεις ένα λιοντάρι στο σχολείο ; Δραστηριότητες βασισμένες στο βιβλίο της Helen Stephens. Παιχνίδια, σύνθεση ονόματος και αρχικό, συναισθήματα.
Τα λιοντάρια δεν επιτρέπεται να πηγαίνουν στο σχολείο. Αλλά το λιοντάρι της Έλλης δεν θέλει να μένει μόνο του. Την ακολουθεί στα κρυφά, και κατά λάθος βρίσκεται μαζί της στη σχολική εκδρομή στο μουσείο. Μπορεί η Έλλη να κρύψει το λιοντάρι από τη δασκάλα της;
Ήρθε και στο δικό μας σχολείο το λιοντάρι με παιχνιδιάρικη διάθεση! Είχε όρεξη για κρυφτό και κάθε φορά έπρεπε να τον ανακαλύψουμε καθώς είχε τρυπώσει στα πιο απίθανα μέρη της τάξης μας ! Οι κυρίες και τα παιδιά τον δέχτηκαν με χαρά και έπαιξαν μαζί του.
Στη συνέχεια φανταστήκαμε που θα κρύβαμε το λιοντάρι στην τάξη μας και το αποδώσαμε με κολάζ ! Φτιάξαμε και το πορτραίτου του αγαπημένου μας πλέον λιονταριού βασισμένο σε μία ιδέα που είδαμε στο Blog : peritexno.wordpress.com.
Τι συναισθήματα βίωνε το λιοντάρι της ιστορίας μας ; Τα αναζητήσαμε, τα καταγράψαμε και φτιάξαμε έναν πίνακα που κάθε φορά θα ζωγραφίζουμε τα συναισθήματά μας !
Το πρώτο συναίσθημα που ζωγραφίσαμε ήταν ο ενθουσιασμός μια και ήμασταν ενθουσιασμένοι με τα παιχνίδια και την ιστορία του καινούργιου μας φίλου !
Ο καινούργιος μας φίλος όμως είχε και όνειρα πολλά και διαφορετικά ! Τα ζωγραφίσαμε και τα συγκρίναμε με τα δικά μας !
Διαβάζοντας την ιστορία στα παιδιά σταθήκαμε σε μία από τις τελευταίες εικόνες του βιβλίου που μας άρεσε πολύ. Η βόλτα με το λιοντάρι !
Είστε έτοιμοι για βόλτα ; Ένα παιδί μπήκε οδηγός και τα υπόλοιπα με προσεκτικές κινήσεις και συγχρονισμό ακολουθούσαν την περίπλοκη διαδρομή! Άραγε που θα μπορούσε να μας πάει το λιοντάρι ; Στη Θάλασσα, στο βουνό, στην παιδική χαρά, στη λαϊκή για ψώνια, στης γιαγιάς ; Η φαντασία μας, μας ταξίδεψε σε διάφορα μέρη !
Η βόλτα μας άρεσε πολύ. Συνθέσαμε το όνομά μας στο σώμα του λιονταριού, ζωγραφίσαμε τον εαυτό μας στην ράχη του και ξεκινήσαμε για το σχολείο !
Λίγο πριν το τέλος μας περίμενε μία μικρή έκπληξη ! Το λιοντάρι μας είχε κρύψει «πολύτιμους θησαυρούς» και μας κάλεσε να τους ανακαλύψουμε! Εμείς βέβαια δεχτήκαμε την πρόκληση και σαν «έμπειροι αρχαιολόγοι» αρχίσαμε το σκάψιμο στην αυλή. Σκάψαμε και βρήκαμε τα αρχικά μας σκαλισμένα σε πηλό ! Το κάθε παιδί αναγνώρισε το δικό του το έβαψε και το φόρεσε στο λαιμό, πολύτιμο μενταγιόν !