Γινόμαστε αρχαιολόγοι- Ανασκαφές Νο1. Μαθαίνουμε τον πίνακα διπλής εισόδου φτιάχνοντας έναν κάνναβο (πλέγμα τετραγώνων) για την οριοθέτηση του χώρου ανασκαφής στη τάξη.
Γινόμαστε αρχαιολόγοι- Ανασκαφές Νο1
Ας γίνουμε λοιπόν Αρχαιολόγοι ! Τι χρειάζονται οι αρχαιολόγοι; Ποια είναι τα εργαλεία τους ; Που κάνουν τις ανασκαφές ;
Αρχικά διαβάσαμε το βιβλίο «Θησαυροί μέσα στο χώμα» της Μαρίζας Ντεκάστρο, εκδ. Παπαδόπουλος, ψάξαμε στο διαδίκτυο και παίξαμε πολλά online παιχνίδια.
Διαβάσαμε και μάθαμε για την Ανασκαφική έρευνα και αποφασίσαμε να χωρίσουμε την περίοδο των ανασκαφών μας στην τάξη σε τρεις φάσεις. Αρχικά τα παιδιά έπρεπε να εξοικειωθούν με τον αρχαιολογικό κάνναβο (πλέγμα τετραγώνων) για την οριοθέτηση του χώρου ανασκαφής. Ουσιαστικά για έναν πίνακα διπλής εισόδου με αρχαιολογικά ευρήματα !
Φτιάξαμε τετράγωνα με χαρτοταινία στην μοκέτα της παρεούλας, ονοματίσαμε τα οριζόντια τετράγωνα Αλφαβητικά και τα κάθετα με αριθμούς. Σε ορισμένα τετράγωνα «κρύψαμε» αρχαιολογικά ευρήματα και ετοιμαστήκαμε για την ανασκαφή μας !
Ο αρχαιολόγος περιμένει την εντολή μας σε πιο τετράγωνο να πάει π.χ Α3 ή Γ1 και να ξεκινήσει την ανασκαφή!
Μόλις βρει το «αρχαίο» το «καθαρίζει» και τοποθετεί το έκθεμα στο «Μουσείο» γράφοντας σε πιο «ανασκαφικό τετράγωνο» το βρήκε !
Η δραστηριότητα ξετρέλανε τα παιδιά και συνεχίσαμε τις ανασκαφές για πολλές μέρες ! Στο τέλος φτιάξαμε και ένα memory game σε χαρτόνι για την ώρα των ελεύθερων δραστηριοτήτων !
Ολοκληρώσαμε το πρώτο μέρος της ανασκαφής μας με ενθουσιασμό και συνεχίζουμε ….
300+ μοναδικοί Υπολογισμοί - Calculators ● VresKEP.gr ● Πολίτες & ΚΕΠ