Αυτοεκτίμηση: Βιβλία, τραγούδια, δράσεις (μέρος 1ο)

Αυτοεκτίμηση: Βιβλία, τραγούδια, δράσεις (μέρος 1ο)

Αυτοεκτίμηση. Βιβλία, τραγούδια και δραστηριότητες  για να αγαπήσουμε τον εαυτό μας, να ενισχύσουμε την αυτοεκτίμησή μας για να πετύχουμε τους στόχους μας !

Αυτοεκτίμηση

Αυτοεκτίμηση είναι η αξία που δίνουμε στον εαυτό μας, η γνώση και αίσθηση που έχουμε για όλα όσα θεωρούμε ότι είμαστε. Καλή αυτοεκτίμηση σημαίνει ότι έχεις μια υγιή εικόνα για τον εαυτό σου, μια ήρεμη αίσθηση ότι αξίζεις, ότι είσαι ικανός, μοναδικός, ότι σε αγαπάνε και νιώθεις γενικά ικανοποιημένος με τον εαυτό σου.

Η αυτοεκτίμηση είναι πολύ σημαντικό στοιχείο για μια επιτυχημένη και χαρούμενη ζωή. Ένα άτομο μπορεί να έχει εξυπνάδα και ταλέντο αλλά λόγω χαμηλής αυτοεκτίμησης να μην πετυχαίνει τους στόχους του στην επαγγελματική ή προσωπική του ζωή.

Βασικό στοιχείο λοιπόν η  αυτοεκτίμηση για την κατάκτηση των στόχων μας και μεις ασχοληθήκαμε με διάφορα βιβλία και σχετικά τραγούδια για να την ενισχύσουμε ! Θα σας παρουσιάσουμε συνοπτικά παρακάτω  μερικές από τις δράσεις μας :

Μου αρέσω

Αρχικά διαβάσαμε το βιβλίο της Μαριλίτα Χατζημποντόζη, «Μου αρέσω», εκδ. Ψυχογιός.

«Ο Φρέκο είναι ένα μικρό αρκουδάκι με μεγάλα μάτια και μεγάλες απορίες. Tου αρέσει να κάνει πολλά πράγματα. Μόνο ένα πράγμα δεν του αρέσει: ο εαυτός του… Πώς να πιστέψει στις ικανότητές του και στη μοναδικότητά του; Πώς να ξεπηδήσει από μέσα του η μαγική εκείνη φωνούλα που θα τον κάνει επιτέλους να πει: «ΜΟΥ ΑΡΕΣΩ!»

Παίξαμε το παιχνίδι που έπαιξε ο Φρέσκο με τη δασκάλα του «Μπορείς, μπορώ» πετώντας ο ένας τον άλλο μία μπάλα σε κύκλο.  Στη συνέχεια συζητήσαμε για το τι μας αρέσει στον εαυτό μας και τι αγαπάμε πιο πολύ πάνω μας! Φωτογράφισαν οι φίλοι μας το σημείο από το σώμα μας που μας άρεσε και αποτυπώσαμε τις απόψεις μας σε φύλλα εργασίας!

Αυτοεκτίμηση: Βιβλία, τραγούδια, δράσεις (μέρος 1ο)
«Μου αρέσω»
Αυτοεκτίμηση: Βιβλία, τραγούδια, δράσεις (μέρος 1ο)
Τι μας αρέσει στο σώμα μας ;

Μακάρι να μπορούσα να πιστέψω στον εαυτό μου

Μπορούμε να πιστέψουμε στον εαυτό μας ; Διαβάσαμε το παραμύθι της Γιολάντας Γεωργιαδή- Τσορώνη «Μακάρι να μπορούσα να πιστέψω στον ευατό μου»
«Ένα ποντικάκι βοηθάει τον Ιβάν το λιονταράκι να καταφέρει να μουγκρίσει λιονταρίσια! Το θέμα του βιβλίου είναι η αυτοπεποίθηση και το πώς θα την αποκτήσουν τα παιδιά. Με όμορφη εικονογράφηση και κατανοητό λεξιλόγιο, οι ιστορίες αυτές ενθαρρύνουν τα μικρά παιδιά να αισθάνονται σιγουριά για τον εαυτό τους, να μην απογοητεύονται εύκολα και να αντιμετωπίζουν…»
Συζητήσαμε για το πως ένιωθε το λιονταράκι όταν δεν πίστευε στον εαυτό του και πως ένιωθε μετά που κατάφερε να βρυχηθεί.
Γίναμε κ μεις για λίγο λιονταράκια κ είδαμε πως μπορεί να βλέπει το λιοντάρι τον εαυτό του μέσα από τον μαγικό καθρέφτη της αυτοπεποίθησης. Στη συνέχεια το αποτυπώσαμε σε ένα φύλλο εργασίας!
Αυτοεκτίμηση: Βιβλία, τραγούδια, δράσεις (μέρος 1ο)
«Μακάρι να μπορούσα να πιστέψω στον εαυτό μου»

Η Αρκούδα

Στη συνέχεια ακούσαμε το τραγούδι από τα τραγούδακια γάλακτος «Αρκούδα». Το δραματοποιήσαμε κ συζητήσαμε για το τι μας αρέσει πάνω μας κ τι όχι.

Μια αρκούδα καφετή
καθισμένη στο χορτάρι
κλαίει που είναι παχουλή
μπίχι-μπίχι-μπίχι-μπι.

«Πόσο θα `θελα να ήμουν φίνα
ωραία και κομψή
να `μοιαζα με τη Θεώνη
την καμηλοπάρδαλη»

Μια ακρίδα την ακούει
κι όπως είν `κοινωνική
τρέχει αμέσως και το λέει
στην καμηλοπάρδαλη.

«Παρδαλή μου καμηλό
σκύψε λίγο να σου πω
αχ, κανείς δεν εκτιμάει
ό.τι έχει φυσικό».

Μα η Θεώνη δεν ακούει
της αρκούδας τον καημό
έχει εκείνη πιο μεγάλο
πρόβλημα πιο σοβαρό !

“Δεν μπορώ να κάνω φίλους
είμαι μόνη πάνω εδώ
εσείς ζείτε στο χορτάρι
κι εγώ ζω στον ουρανό.

Αχ, θα άλλαζα ευχαρίστως
το μακρύ μου το λαιμό
με το σώμα της αρκούδας
που είναι λίγο παχουλό”

Η ακρίδα την ακούει
κι όπως είν `κοινωνική
τρέχει αμέσως και το λέει
στης αρκούδας το αφτί.

«Άκου, αρκούδα καφετή μου
Που `χω κάτι να σου πω
αχ, κανείς δεν εκτιμάει
ό, τι έχει φυσικό».

Αυτοεκτίμηση: Βιβλία, τραγούδια, δράσεις (μέρος 1ο)
Δραματοποιούμε το τραγούδι «Η Αρκούδα» , Τραγουδάκια Γάλακτος
Αυτή τη φορά επιλέξαμε τέσσερα σημεία του σώματός μας και αιτιολογήσαμε την αποψή μας. Τα καταγράψαμε σε φύλλα εργασίας.
Αυτοεκτίμηση: Βιβλία, τραγούδια, δράσεις (μέρος 1ο)
Ζωγραφίζω 4 πράγματα που μου αρέσουν στον εαυτό μου!

Ο Βάτραχος είναι Βάτραχος

Άραγε είμαστε καλοί σε όλα; Διαβάσαμε το παραμύθι « Ο Βάτραχος είναι βάτραχος» του Μαξ Βέλθουις, εκδ. Πατάκη και αναρωτηθήκαμε στο τι κάνουμε είμαστε καλοί , στο τι θα θέλαμε να πετύχουμε και πως θα τα καταφέρναμε !
Αυτοεκτίμηση: Βιβλία, τραγούδια, δράσεις (μέρος 1ο)
Τι θα ήθελα να κάνω και πως θα το καταφέρω ;

Αυτοεκτίμηση: Βιβλία, τραγούδια, δράσεις (μέρος 1ο)

Διαπιστώσαμε πόσο μας βοηθάνε οι φίλοι μας, ενθαρρύνοντας μας και λέγοντας μας λόγια συμπαράστασης. Δείξαμε με μπαλόνια πως αισθανόμαστε κ πως «φουσκώνουμε» μέσα μας όταν μας ενθαρρύνουν. Γράψαμε πάνω στα μπαλόνια όλα τα καλά λόγια που είπαν οι φίλοι μας για μας και τα πήραμε σπίτι μας για να τα βλέπουμε κάθε φορά που αισθανόμαστε ότι δεν θα τα καταφέρουμε!
Αυτοεκτίμηση: Βιβλία, τραγούδια, δράσεις (μέρος 1ο)
Τα Μπαλόνια μας ενθαρρύνουν
Παίξαμε το παιχνίδι με το beebot που μας έστειλε το το 1ο Νηπιαγωγείο Ωραιοκάστρου (θα το βρείτε εδώ). Αποκαλύψαμε στους φίλους μας πολλά στοιχεία του εαυτού μας και διαπιστώσαμε πόσα κοινά αλλά και διαφορετικά πράγματα μπορούμε να κανουμε , μας αρέσουν θέλουμε , ονειρευόμαστε.
Αυτοεκτίμηση: Βιβλία, τραγούδια, δράσεις (μέρος 1ο)
Το Bebbot μας βοηθάει να γνωρίσουμε ο ένας τον άλλο
Ακούσαμε το τραγούδι «Αυτό θα πει αυτοεκτίμηση» του Γ. Σακελλαρίδη  και φτιάξαμε το δικό μας αερόστατο που ανεβαίνει πολύ ψηλά με τα λόγια των φίλων μας.

Αυτοεκτίμηση: Βιβλία, τραγούδια, δράσεις (μέρος 1ο)
Το αερόστατο της αυτοεκτίμησης
Στο τέλος δημιουργήσαμε τους ήρωες του παραμυθιού  «Αχ,γιατί να είμαι γάτα», προσθέσαμε ήχους με μουσικά όργανα  και παίξαμε κουκλοθέατρο για τους φίλους !
Αυτοεκτίμηση: Βιβλία, τραγούδια, δράσεις (μέρος 1ο)
«Αχ γιατί να είμαι γάτα;»

Αυτοεκτίμηση: Βιβλία, τραγούδια, δράσεις (μέρος 1ο)

Ας μάθουμε τα παιδιά να αγαπούν, να εκτιμούν και να αποδέχονται τον εαυτό τους!

Και συνεχίζουμε…

300+ μοναδικοί Υπολογισμοί - CalculatorsVresKEP.gr ● Πολίτες & ΚΕΠ