Αξιολόγηση και διάχυση προγράμματος Young Scientists. Φύλλα εργασίας, ατομικές συνεντεύξεις και διάχυσή του έργου με μία έκθεση των δράσεών μας
Συνέχεια »Θάλασσες καθαρές – Young Scientists
Θάλασσες καθαρές ! Ασχοληθήκαμε με την ρύπανση των θαλασσών, με πειράματα, βλέποντας εικόνες, παίζοντας παιχνίδια και φτιάχνοντας αφίσα και πανό.
Συνέχεια »Ηλεκτροπληξία, κυκλώματα, παιχνίδια – Μέρος δεύτερο
Ηλεκτροπληξία, κυκλώματα, παιχνίδια. Φτιάξαμε ηλεκτρικά κυκλώματα, έναν «παντογνώστη - Ο Φωτεινούλης», φυλλάδια για ενημέρωση και ένα επιτραπέζιο παιχνίδι !
Συνέχεια »Ηλεκτρισμός – Ενέργεια – Μέρος πρώτο
Ηλεκτρισμός - Ενέργεια - Μέρος πρώτο. Ασχοληθήκαμε με την ηλεκτρική ενέργεια, τον στατικό ηλεκτρισμό, τις ηλεκτρικές συσκευές, με πειράματα και παιχνίδια.
Συνέχεια »Μαγνήτες και μαγνητισμός – Young Scientists
Μαγνήτες και μαγνητισμός. Συνεχίζοντας το πρόγραμμά μας «Young Scientists» μάθαμε για τους μαγνήτες και την δύναμή τους, τους μαγνητικούς πόλους, πως κατασκευάζονται, πειραματιστήκαμε, καταγράψαμε και παίξαμε πολλά παιχνίδια ! Μαγνήτες και μαγνητισμός «Μαγνήτης ονομάζεται κατά τη Φυσική οποιοδήποτε τεμάχιο υλικού …
Συνέχεια »Όστριας – Νότιος άνεμος ( δρώμενο) / Young Scientists
Όστριας - Νότιος άνεμος ( δρώμενο) / Young Scientists. Παρουσίαση του Νοτιά από τα παιδιά φτιάχνοντας ένα βίντεο με μουσική και δραματοποίηση !
Συνέχεια »Ανεμολόγιο Τσαρούχη και ένταση ανέμου
Ανεμολόγιο Τσαρούχη και ένταση ανέμου. Μάθαμε την κλίμακα μποφόρ, φτιάξαμε ανεμόμετρο, ανεμολόγιο και γνωρίσαμε τους ανέμους από τον πίνακα του Τσαρούχη « Ανεμολόγιο»
Συνέχεια »Βοριάς και ο ήλιος / Ποίημα Δροσίνη
Βοριάς και ήλιος. Απόδοση του ποιήματος του Δροσίνη « ο Βοριάς και ο ήλιος» με ήχους, με ζωγραφιές (e-book) & δραματοποίηση στα πλαίσια συνεργατικής δράσης,
Συνέχεια »Αέρας, πειράματα και παιχνίδια – Young Scientists
Αέρας, πειράματα και παιχνίδια. - Young Scientists. Τον ζωγραφίσαμε και μάθαμε τις ιδιότητές του μέσα από πειράματα και παιχνίδια !
Συνέχεια »Μίγματα -διαλύματα / Young Scientists
Μίγματα - διαλύματα. Τι ονομάζουμε μίγμα ; Πόσα είδη μιγμάτων υπάρχουν; Πως ξεχωρίζουμε τα συστατικά των μιγμάτων;
Συνέχεια »Χρώματα, μουσική και επιστήμη !
Χρώματα, μουσική και επιστήμη. Μιλώντας για τα χρώματα και συνδυάζοντας μαζί τα δύο προγράμματα e-twinning γίναμε μουσικοί και επιστήμονες !
Συνέχεια »Video και αινίγματα για τις καταστάσεις της ύλης – Young Scientists
Video και αινίγματα για τις καταστάσεις της ύλης - Young Scientists. Δημιουργία λογότυπου ομάδος, συνεργατικό βίντεο των υλικών και δημιουργία αινιγμάτων !
Συνέχεια »Χριστουγεννιάτικες ευχές από τους Young Scientists
Χριστουγεννιάτικες ευχές -Young Scientists.Λάβαμε ένα αλμυρό δωράκι από την Λέσβο, ανταλλάξαμε κάρτες με πολλές ευχές και ειδωθήκαμε διαδικτυακά !
Συνέχεια »Σταφιδωτά Κρήτης – Συνταγή ( E-twinning : Young Scientists)
Σταφιδωτά Κρήτης. - Συνταγή. Τα υλικά της συνταγής και η εκτέλεσή της βήμα - βήμα από τα παιδιά νηπιαγωγείου στο Κεντρί Ιεράπετρας σε ένα βίντεο !
Συνέχεια »Πετρώματα (2ο μέρος Πέτρα) E-twinning
Πετρώματα. Τα είδη των πετρωμάτων, πως δημιουργούνται και ο κύκλος της πέτρας ! Μπορούν οι πέτρες να κρύβουν μικρούς θησαυρούς ; Ας το ανακαλύψουμε !
Συνέχεια »Πέτρα – Μικροί επιστήμονες | Etwinning (μέρος 1ο)
Πέτρα - Μικροί επιστήμονες. Ιδιότητες, μετρήσεις, παιχνίδια, κατασκευές & χειροποίητη πέτρα. Ακολουθώντας την συνταγή φτιάχνουμε τις δικές μας πέτρες.
Συνέχεια »