Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών. Ανάλυση, καταγραφή και παρουσίαση χαρακτηριστικών των έντυπων και ηλεκτρονικών διαφημίσεων από διασχολικές ομάδες στα πλαίσια του eTwinning προγράμματος : «Kids advertising healthy food».
Χαρακτηριστικά διαφημίσεων, έντυπων και ηλεκτρονικών.
Συνεχίζοντας το έργο μας, μετά τον ορισμό και το διαχωρισμό των διαφημίσεων σε έντυπες και ηλεκτρονικές, κρίθηκε απαραίτητο η παρατήρηση, η καταγραφή και η παρουσίαση των χαρακτηριστικών τους μια και θα μας βοηθούσε στο επόμενο στάδιο του έργου μας, στην δημιουργία δικών μας πλέον διαφημίσεων !
Για να επιτευχθεί ο στόχος μας τα μέλη- Νηπιαγωγεία, χωρίστηκαν σε τέσσερις διασχολικές ομάδες με αντικείμενο μία κατηγορία τροφίμων. Σκοπός των ομάδων ήταν να μελετήσουν τα χαρακτηριστικά των διαφημίσεων που σχετίζονται με την κατηγορία τροφίμων που ανήκουν:
Οι τέσσερις διασχολικές ομάδες ήταν :
- Ομάδα κρέατος : 56ο Νηπιαγωγείο Θεσσαλονίκης – 1ο Νηπιαγωγείο Προσοτσάνης – PU”Nasa radost” , Kindergarten “Sanda Marjanovic” , Subotica, Serbia
- Ομάδα φρούτων και λαχανικών : 29ο Νηπιαγωγείο Σερρών – 2ο Νηπιαγωγείο Μουδανιών Χαλκιδικής – Νο 3 Kindergarten Bistrita Romania
- Ομάδα γαλακτοκομικών προϊόντων : Νηπιαγωγείο Κεντριού – 4ο Νηπιαγωγείο Πυλαίας Θεσσαλονίκης- Vilkaviškis Kindergarten “PASAKA” Lithuania
- Ομάδα γλυκών : 10ο νηπιαγωγείο Νεάπολης Θεσσαλονίκης – 14ο Νηπιαγωγείο Σερρών – Kindergarten of Aljustrel – Portugal
Οι τέσσερις ομάδες είχαν σκοπό να μελετήσουν τα χαρακτηριστικά των ηλεκτρονικών και των έντυπων διαφημίσεων έχοντας σαν οδηγό βασικά θεωρητικά στοιχεία.
- Το ύφος, τις εικόνες, τα τεχνικά και μορφολογικά χαρακτηριστικά του κειμένου σε μία έντυπη διαφήμιση.
- Την χρονική διάρκεια, τα πρόσωπα, το σκηνικό, τα πλάνα, τη μουσική σε μία ηλεκτρονική.
- Το σλόγκαν και τις μασκότ που χρησιμοποιούνται.
- Τους τρόπους πειθούς : Αναφορά στις διατροφικές αξίες, πρόκληση συναισθημάτων, προσφορές, εμφάνιση, χιούμορ κλπ
Η εργασία της κάθε ομάδας γινόταν σε ένα συνεργατικό εργαλείο για καταιγισμό ιδεών, ψηφοφορία και ανατροφοδότηση, στην ιστοσελίδα : dotstorming.com
Η δική μας ομάδα ήταν η ομάδα των γαλακτοκομικών προϊόντων και επιλέξαμε εμείς να μελετήσουμε τις ηλεκτρονικές διαφημίσεις, ενώ τα άλλα δύο μέλη τις έντυπες. Στο τέλος θα γινόταν παρουσίαση των συμπερασμάτων στην ομάδα αλλά και στα υπόλοιπα μέλη του έργου!
Αρχικά λοιπόν συμπληρώσαμε σε φύλλα εργασίας τα μέλη της ομάδας μας και το όνομά της.
Οι διαφημίσεις που παρατηρήσαμε ήταν σχετικές με γαλακτοκομικά προϊόντα: γάλα, γιαούρτι, τυρί και ήταν οι παρακάτω:
Αναλύσαμε τις διαφημίσεις και συμπληρώσαμε σχετικά φύλλα εργασίας. Δημιουργήσαμε και το Μιλκομπούκαλο , την μασκότ από την διαφήμιση του Milko !
Το επόμενο βήμα μας ήταν η παρουσίαση των αποτελεσμάτων στην ομάδα μέσω τηλεδιασκέψεων ! Τα υπόλοιπα μέλη μας παρουσίασαν τα δικά τους συμπεράσματα για τις έντυπες διαφημίσεις ! Παρακάτω μπορείτε να δείτε τις παρουσιάσεις των νηπιαγωγείων από την Πυλαία Θεσσαλονίκης και από την Λιθουανία!
Η κάθε ομάδα ταυτόχρονα με την παρουσίαση των συμπερασμάτων της, ανέπτυξε και συνεργατικές δράσεις (παιχνίδια, έρευνες, αινίγματα κλπ) που θα παρουσιαστούν σε επόμενη ανάρτηση !
300+ μοναδικοί Υπολογισμοί - Calculators ● VresKEP.gr ● Πολίτες & ΚΕΠ