Kids advertising healty food. Ένα eTwinning πρόγραμμα για την διαφήμιση και την υγιεινή διατροφή μεταξύ 12 ευρωπαϊκών νηπιαγωγείων. Στόχοι έργου και δημιουργία λογότυπου ομάδας.
Kids advertising healty food
Η σχολική χρονιά 2016-2017 ξεκινάει με ένα ακόμα ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning σχετικό αυτή τη φορά με την διαφήμιση :
Οι στόχοι του προγράμματός μας είναι :Ένα έργο που καλλιεργεί τον κριτικό εγγραμματισμό παιδιών και εκπαιδευτικών. Η επαφή των μαθητών με τις βασικές έννοιες της υγιεινής διατροφής, με πολυτροπικά κείμενα (διαφημίσεις) που αναφέρονται σε αυτές καθώς και η αποδόμηση και ανασύσταση τους είναι ο βασικός άξονας του προγράμματος.
Μέσα από διαδικτυακές συναντήσεις και δραστηριότητες ενταγμένες στο πρόγραμμα eTwinning, τα παιδιά θα έρθουν σε επαφή με πολλούς τρόπους αναπαράστασης της πληροφορίας, θα εκπαιδευτούν στο πώς να αναλύουν και να αναπτύσσουν κριτική στάση σε επίπεδο υγιεινής συμπεριφοράς, θα παράγουν τα δικά τους διαφημιστικά μηνύματα χρησιμοποιώντας ψηφιακό υλικό και νέες τεχνολογίες.
- Να γνωρίσουν βασικές έννοιες υγιεινής διατροφή
- Να γνωρίσουν τι είναι διαφήμιση, τις μορφές της (ως προς το µέσο ενημέρωσης και ως προς το περιεχόμενο), να διακρίνουν ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα σε διαφημίσεις (να συγκρίνουν, να κατηγοριοποιήσουν)
- Να κατανοήσουν τον σκοπό που χρησιμοποιείτε καθώς και ορισμένα από τα είδη της διαφήμισης(κοινωνική, καταναλωτική)
- Να κατανοήσουν την χρήση της Γλώσσας στη Διαφήμιση και δομικά χαρακτηριστικά της (κεντρικό διαφημιστικό μήνυμα, ορθολογική τεκμηρίωση της υπόσχεσης-reason why, ύφος, Σλόγκαν)
- Να γνωρίσουν και να έρθουν σε επαφή με τα Διαφημιστικά μέσα (Τηλεόραση, ραδιόφωνο, κινηματογράφος, Τύπος, αφίσες, Διαδίκτυο, φυλλάδια, κ.ά)
- Να διακρίνουν τα χαρακτηριστικά µιας διαφήµισης ως μέσο παραπλάνησης, πληροφόρησης ή κοινωνικής ευαισθητοποίησης και να αναπτύξουν δεξιότητες κριτικής παρατήρησης εντοπίζοντας τα πρότυπα και τα στερεότυπα που προβάλλονται σε σχέση με την διατροφή.
- Να αναπτύσσουν επιχειρήματα και να συµµετέχουν ενεργά σε µια συζήτηση.
- Να επεξεργάζονται δεδομένα και να παράγουν διαφημιστικά μηνύματα με τους συμμαθητές τους με τη χρήση ψηφιακού υλικού και νέων τεχνολογιών.
- Να συνεργάζονται µε τους συµµαθητές τους, να επικοινωνούν, να αλληλεπιδρούν μέσα από δράσεις όπως ερευνητικές εργασίες, ομαδικές παρουσιάσεις, ανάλυση αποτελεσμάτων, καταγραφή συμπερασμάτων με τη χρήση συνεργατικών εργαλείων web2.0 από το περιβάλλον κοινωνικής δικτύωσης e twinning.
- Να γνωρίσουν διατροφικές συνήθειες και προϊόντα άλλων χωρών και τόπων καθώς και πως προβάλλονται στο καταναλωτικό κοινό μέσα από τα διαφορετικά είδη διαφημίσεων.
Τα μέλη του προγράμματος είναι 12 νηπιαγωγεία από Λιθουανία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Σερβία και Ελλάδα.
Στην συνέχεια η εικόνα ταξίδεψε στα επόμενα νηπιαγωγεία για να προσθέσουν και αυτά το δικό τους στοιχείο !
300+ μοναδικοί Υπολογισμοί - Calculators ● VresKEP.gr ● Πολίτες & ΚΕΠ