Ποιος είμαι εγώ που ψηλά πετώ ; Παρουσίαση του εαυτού μας με τις εφημερίδες του περιπτέρου της τάξης και δημιουργία ενός βιβλίου για τον εαυτό μας σε μορφή αερόστατου !
Ποιος είμαι εγώ που ψηλά πετώ ;
Συνεχίζοντας τις δραστηριότητες για το όνομά μας, και διαβάζοντας το παραμύθι « Είμαι ένας βάτραχος μικρούλης, ο Εμμανουήλ Α. Μπακακούλης» της Μαριανίνα Κριεζή, βρήκαμε για τον καθένα ένα θετικό χαρακτηριστικό που να ξεκινάει με το αρχικό γράμμα του ονόματός μας. Στη συνέχεια το καθένα παιδί αφού παρατηρούσε τον εαυτό του στον καθρέφτη ζωγράφιζε το πορτραίτο του και από κάτω προσθέταμε το όνομα του με το χαρακτηριστικό επίθετο.
Ζωγραφίζοντας τον εαυτό μαςΖωγραφίζουμε τον εαυτό μας και του δίνουμε ένα θετικό χαρακτηρισμό από το αρχικό του ονόματός μας!
Αυτό μας έδωσε την αφορμή να ανοίξουμε το περίπτερο της τάξης με τις «εφημερίδες και τις δωροσακούλες» του εαυτού μας. Λεπτομέρειες μπορείτε να δείτε στην ανάρτηση : «Η εφημερίδα του εαυτού μου».
Το περίπτερό μας άνοιξε !!
Φέτος η διαδικασία που ακολουθήσαμε για την παρουσίαση του εαυτού μας ήταν η παρακάτω:
Αρχικά το κάθε παιδί παρουσίαζε τον εαυτό του «διαβάζοντας» την εφημερίδα και δείχνοντας την «δωροσακούλα» του.
Παρουσιάζουμε τον εαυτό μας !
Στη συνέχεια τα παιδιά του έκαναν ερωτήσεις για να μάθουν περισσότερες πληροφορίες και το παιδί είτε μας πρότεινε παιχνίδια για να παίξουμε ή μας έδειχνε κάτι που μπορεί να κάνει πολύ καλά και είναι περήφανο γιαυτό !
Προτείνουμε ομαδικά παιχνίδια και κατασκευές!
Μετά παίζαμε το παιχνίδι «Θάρρος, αλήθεια ή δοκιμασία από το Blog : Νηπιαγωγός για πάντα . Το παιδί τραβώντας μία κάρτα από κάθε χρώμα απαντούσε σε ερωτήσεις ή ακολουθούσε δοκιμασίες.
Παιχνίδι «Θάρρος, αλήθεια ή δοκιμασία;»Περνάμε από δοκιμασίες ..
Όταν τελείωνε η παρουσίαση του κάθε παιδιού τον λόγο πλέον έπαιρνε η ομάδα και οι φίλοι. Αρχικά ο καλύτερος ή καλύτερη φίλη του κάθε παιδιού που παρουσιαζόταν το ζωγράφιζε και όλη η ολομέλεια πλέον συμπλήρωνε μία αφίσα με φιλοφρονήσεις.
Ζωγραφίζουμε τον φίλο μαςΗ παρουσίασή μας!Οι πρώτες αφίσες των φίλων μας με τις φιλοφρονήσεις
Επηρεασμένοι όμως όπως έχετε καταλάβει φέτος από τα αερόστατα, αποφασίσαμε όλες τις πληροφορίες που μάθαμε από τις ερωτήσεις να τις καταγράψουμε σε τρισδιάστατα αερόστατα ! Μετά λοιπόν το βιβλίο του ονόματος – αερόστατο, φτιάξαμε και το βιβλίο αερόστατο για τον εαυτό μας !
Φύλλα εργασίας για το βιβλίο του εαυτού μας με την μορφή αερόστατου
Το βιβλίο αποτελείται από τρία φύλλα τα οποία τα δύο τα κολλάμε μπρος πίσω σε χαρτόνι για να στέκονται και τα διπλώνουμε στις πλευρές του παραλληλογράμμου που βρίσκεται στο κέντρο της εικόνας. Αυτό το φύλλο διπλωμένο πλέον το κολλάμε στο τρίτο κεντρικό φύλλο (αυτό με το όνομα και το αγαπημένο ζώο), για να δώσει την εικόνα του τρισδιάστατου ! (ελπίζω οι φωτογραφίες να σας βοηθήσουν στο να καταλάβετε πως το κολλάμε)
Φτιάχνοντας το βιβλίο – αερόστατοΠοιος είμαι εγώ που ψηλά πετώ ;
«Ποιος είμαι εγώ που ψηλά πετώ ;» Για να το μάθετε πρέπει να ταξιδέψετε με τα αερόστατά μας !