Ονομάζομαι Καλλιόπη Παπουτσάκη . Ζω στο όμορφο νησί της Κρήτης, στην πόλη της Ιεράπετρας με την οικογένειά μου . Είμαι διορισμένη νηπιαγωγός στο 5ο Νηπιαγωγείο Ιεράπετρας . Μεγάλη μου αγάπη τα παιδιά αλλά και οι κατασκευές από διάφορα υλικά .
Profile / Page Facebook – Σελίδα επικοινωνίας
1 Σεπτεμβρίου 2013
Pin-it, Πίνακες (ημερολόγια , παρουσιολόγια κ.α)
Βοηθοί της τάξης - Ομάδες υπηρεσίας - Καθήκοντα . Ιδέες για πίνακες καθηκόντων, καρτέλες, και εικόνες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στα καθήκοντα της τάξης
Συνέχεια »
1 Σεπτεμβρίου 2013
Pin-it, Κανόνες συμπεριφοράς
Διαχείριση της σχολικής τάξης. Τήρηση κανόνων. Ιδέες για την καθημερινή ρουτίνα, την τήρηση των κανόνων, για ηρεμία στην τάξη, επιβράβευση μαθητών κ.ά
Συνέχεια »
1 Σεπτεμβρίου 2013
Pin-it, Πίνακες (ημερολόγια , παρουσιολόγια κ.α)
Παρουσιολόγια - πίνακες τάξης, 200+ όμορφες και πρωτότυπες ιδέες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στην τάξη. Πίνακες με ζώα, λουλούδια , κουκουβάγιες, παζλ
Συνέχεια »
1 Σεπτεμβρίου 2013
Πίνακες (ημερολόγια , παρουσιολόγια κ.α)
Παρουσιολόγιο Προβατάκια. Εύκολη κατασκευή. Τα παιδιά-μαθητές είναι τα μικρά «προβατάκια». Οδηγίες για την κατασκευή του & πατρόν εκτυπώσιμα για προβατάκια
Συνέχεια »
1 Σεπτεμβρίου 2013
Γωνιές - Κέντρα ενδιαφέροντος
Μαγαζάκι - μπακάλικο. Μία ενδιαφέρουσα γωνιά -κέντρο ενδιαφέροντος! Στήστε την γωνιά χρησιμοποιώντας τον εγγράμματο λόγο φτιάχνοντας καταλόγους και φυλλάδια
Συνέχεια »
1 Σεπτεμβρίου 2013
Γωνιές - Κέντρα ενδιαφέροντος
Μία αγαπημένη γωνιά των παιδιών στο νηπιαγωγείο είναι το Ιατρείο. Μία γωνιά στην οποία τα παιδιά υποδύονται διάφορους ρόλους αλλά και μία γωνιά που δίνει την δυνατότητα για γραφή και ανάγνωση. Παράλληλα με αυτήν την γωνιά μπορούμε να δημιουργήσουμε και την γωνιά του Φαρμακείου για να παίζεται παράλληλα.
Συνέχεια »
1 Σεπτεμβρίου 2013
Δραματοποίηση στο Νηπιαγωγείο, Ο εαυτός μου - Θεματική ενότητα Νηπιαγωγείου
Παροιμίες με τα ονόματά μας. Βρίσκουμε διάφορες παροιμίες σχετικές με τα ονόματα μας και αφού εξηγήσουμε την σημασία τους στην συνέχεια τις δραματοποιούμε.
Συνέχεια »
1 Σεπτεμβρίου 2013
Δραματοποίηση στο Νηπιαγωγείο, Ο εαυτός μου - Θεματική ενότητα Νηπιαγωγείου
Βαφτίζουμε ; Το όνομα του καθενός μας είναι ξεχωριστό και μας ακολουθεί μια ζωή. Κάνουμε δραματοποίηση το μυστήριο της Βάφτισης της κούκλας της τάξης μας.
Συνέχεια »
1 Σεπτεμβρίου 2013
Γλώσσα - Γλωσσικές δραστηριότητες στο Νηπιαγωγείο, Ο εαυτός μου - Θεματική ενότητα Νηπιαγωγείου
Ανακαλύπτω το όνομά μου. Διάφορα παιχνίδια με το όνομά μας και τα ονόματα των φίλων μας. Κουτσό, ανασκαφή ονόματος και «μαγικά» με το όνομά μας.
Συνέχεια »
1 Σεπτεμβρίου 2013
Γλώσσα - Γλωσσικές δραστηριότητες στο Νηπιαγωγείο, Ο εαυτός μου - Θεματική ενότητα Νηπιαγωγείου
Απλώνω το όνομά μου. Παιχνίδι για την εκμάθηση του ονόματος των παιδιών, για την σύνθεσή του και την εξάσκηση της αντιστοίχησης ένα προς ένα του γράμματος
Συνέχεια »
1 Σεπτεμβρίου 2013
Διαχείριση συγκρούσεων
Το χαλί της Ειρήνης ή το τραπέζι της Ειρήνης. Δημιουργούμε ένα μέρος όπου τα παιδιά θα μπορούν χρησιμοποιώντας πάντα τον διάλογο να λύνουν την διαφωνία τους
Συνέχεια »
1 Σεπτεμβρίου 2013
Κανόνες συμπεριφοράς
Γλυκά λογάκια - Ευγένεια. Ένας βασικός κανόνας που μαθαίνεται σε μια σχολική τάξη είναι να είμαστε ευγενικοί. Γράψαμε «γλυκά λογάκια» και τα βάλαμε στο βάζο
Συνέχεια »
1 Σεπτεμβρίου 2013
Κανόνες συμπεριφοράς
Επίπεδα φωνής στην τάξη. Φτιάχνουμε έναν πίνακα με τα επίπεδα της φωνής που χρησιμοποιούμε μέσα στην τάξη, αντιστοιχώντας αριθμούς και επίπεδα !
Συνέχεια »
1 Σεπτεμβρίου 2013
Κανόνες συμπεριφοράς
Σήματα κανόνων τάξης. Ένας τρόπος για υπενθύμιση των κανόνων. Φτιάχνουμε ταμπέλες με εικόνες που αντιστοιχούν στους κανόνες της τάξης μας.
Συνέχεια »
19 Ιουνίου 2013
Καλοκαίρι, δραστηριότητες Νηπιαγωγείου, Καλοκαιρινή γιορτή Νηπιαγωγείου
Παιδικά παιχνίδια στην αυλή. Τα παιδιά είχαν την δυνατότητα να παίξουν παιχνίδια στην αυλή, να ζωγραφίσουν το πρόσωπό τους, να ζωγραφίσουν μπλουζάκια κ.ά
Συνέχεια »
16 Ιουνίου 2013
Γνωρίζω την Πόλη μου
Μετά το πέρας του καινοτόμου προγράμματος για την πόλη ετοιμαστήκαμε για την παρουσίαση του στους γονείς. Θελήσαμε να δείξουμε στους γονείς όλα τα βήματα που κάναμε , τον τρόπο που προσεγγίσαμε το θέμα αλλά και ότι μάθαμε για την πόλη που ζούμε.
Συνέχεια »