Μαθηματικά με το beebot : Σύννεφα και σταγόνες/ STEM. Μαθαίνουμε να μετράμε και να αντιστοιχούμε τον αριθμό με την ποσότητα φτιάχνοντας έναν χάρτη για το Beebot με σύννεφα και σταγόνες !
Μαθηματικά με το beebot : Σύννεφα και σταγόνες
Αφού κάναμε πειράματα, μάθαμε τις σχετικές έννοιες , ζωγραφίσαμε , κάναμε κολάζ, παίξαμε τον κύκλο του νερού, κάναμε και μαθηματικά ! Αρχικά δημιουργήσαμε έναν χάρτη με σύννεφα και αριθμούς (1-10). Στο κάτω μέρος του χάρτη τοποθετήσαμε μπλε ύφασμα συμβολίζοντας την θάλασσα!Μέσα σε αυτή ρίξαμε μικρές γαλάζιες σταγόνες ! Στην κορφή του πίνακα βάλαμε τον Φωτεινούλη (τον ήλιο μας ) για να βοηθήσει τις σταγονούλες να φτάσουν στα σύννεφα!
Ο ήλιος όμως δεν ήταν αρκετά «δυνατός» και χρειάστηκε να ζητήσει την βοήθεια της μικρής μέλισσας (beebot) για να μεταφέρει τις σταγόνες κάθε φορά στο αντίστοιχο σύννεφο ! Η μελισσούλα δέχτηκε την πρόσκληση και εμείς της τοποθετήσαμε στο πίσω μέρος ένα κατάλληλο καλαθάκι για να μπορεί να μεταφέρει τις σταγόνες!
Κάθε φορά λοιπόν ο ήλιος (ένα παιδί) έδινε εντολή στην μελισσούλα να μεταφέρει σταγόνες στα σύννεφα! Ένα άλλο παιδί έπαιρνε από τη «Θάλασσα» του χάρτη, τόσες σταγόνες όσες του έλεγε ο ήλιος και προγραμμάτιζε την διαδρομή για να φτάσει και να αφήσει στο σωστό σύννεφο τις σταγόνες !
Μόλις έφτανε στο σύννεφο άδειαζε τις σταγόνες μετρώντας τες και ξεκίναγε το ταξίδι της επιστροφής από τον ίδιο δρόμο ! Μόλις τα σύννεφα γέμισαν σταγόνες το κάθε παιδί, αυτή τη φορά, επέλεγε ένα «γεμάτο» σύννεφο και οδηγώντας την μελισσούλα (προγραμματίζοντας την) στο σύννεφο, έπαιρνε τις σταγόνες και τις γύριζε πίσω στη «θάλασσα», δημιουργώντας ουσιαστικά τον κύκλο του νερού !
Στο τέλος συμπληρώσαμε και αντίστοιχα φύλλα εργασίας !
Το παιχνίδι με τα σύννεφα και τις σταγόνες έγινε το αγαπημένο μας στις ελεύθερες δραστηριότητες !